VVD UITREIKING LIBERALE PLUIM OP 23 DECEMBER 2014

Volgens de  traditie reikt de VVD Winterswijk ieder jaar een  Liberale Pluim ui. Ook eind dit jaar zal dat gebeuren en wel op dinsdagavond  23 december. De Liberale Pluim wordt uitgereikt aan een persoon, ondernemer, stichting, groep of onderneming die zich in het voorafgaande jaar of jaren in het bijzonder heeft onderscheiden en Winterswijk op de kaart heeft gezet. Er zijn voor dit jaar twee  kandidaten genomineerd.
Tijdens deze bijeenkomst wordt ook het VVD jaar 2014 in Winterswijk afgesloten met een  terug blik en een blik vooruit. De uitreiking van de Liberale Pluim doet de VVD, tijdens een gezellig samen zijn bij Het Clubhuis van de Golfclub Winterswijk aan de Vredenseweg 150 in Winterswijk Henxel. De avond begint om 20.00 uur en is zowel voor leden als voor andere belangstellenden toegankelijk.
Het bestuur van de VVD wil ook graag even kort samen met haar leden terugblikken en vooral vooruitkijken.

DE LIBERALE PLUIM wordt  elk jaar in december uitgereikt.
De Liberale Pluim is bedoeld als aanmoedigingsprijs en erkenning voor de activiteiten die de winnende kandidaat in het belang van Winterswijk heeft verricht. De kandidaten worden door het bestuur van de VVD Winterswijk geselecteerd aan de hand van  criteria.

Aan de kandidaten, wordt gevraagd een korte presentatie te verzorgen tijdens de bijeenkomst op 23 december 2014. Er zijn dit jaar twee kandidaten, namelijk het de Marathon Nationaal Landschap Winterswijk en de Vereeniging  Volksfeest.  De uitreiking van de Liberale Pluim geeft natuurlijk ook een feestelijk tintje aan deze bijeenkomst van de VVD Winterswijk.  Aan de aanwezige VVD leden op 23 december, wordt gevraagd hun stem uit te brengen zodat die avond een winnaar gekozen wordt.  Wij hopen veel van onze leden en anderen te kunnen verwelkomen. Het is altijd een heel bijzondere bijeenkomst en samen kunnen we ervoor zorgen dat het plezierig  en gezellig is.